Ko sta Larry Page in Sergey Brin leta 1998 ustanovila Google, sta že kovala velike načrte. Nista pozabila niti na logotip, ki je nastal tudi s pomočjo profesorja za oblikovanje s Stanforda. A tako Brin kot Page si verjetno takrat ne bi upala staviti, da bo do leta 2011 android doživel takšen uspeh.

Leto 2011 je bilo leto androida, Googlovega brezplačnega odprtokodnega operacijskega sistema. Razvijalci po vsem svetu so ga sprejeli odprtih rok, danes je nameščen na večino pametnih telefonov, aplikacije najdemo tako na hladilnikih kot na televizijah. Ponuja praktično neomejene možnosti uporabe

Če uspeh Googla primerjamo z Applovim, vidimo, da slednji ni bil tako uspešen. Po tem času je bila Apple namreč zgolj na polovici Googlove uspeha – kar se tiče števila prenosov aplikacije. Logično: Applove aplikacije so kompatibilne le za Applove naprave. Največ prenosov aplikacij za android opravijo Južnokorejci, sledijo uporabniki iz Hong Konga in Tajvana, na četrtem mestu so ZDA, sledi Singapur, Evropa in Izrael.

Zakaj iOS ostaja najbolj dobičkonosen?

Skeptiki imajo prav, ko se sprašujejo, zakaj Applova platforma ostaja najbolj dobičkonosna. Četrtina vseh prenosov za androide predstavljajo igre, ki so praviloma poceni. Analitiki pravijo, da Applovi uporabniki praviloma opravijo več prenosov aplikacij, poleg tega ima Apple – zahvaljujoč se trgovini iTunes – bazo 200 milijonov uporabnikov–plačnikov (pesmi, filmov itd.).

Prenosi posameznih aplikacij androidovih uporabnikov (v odstotkih)

Tako App store kot Android Market rasteta s podobno hitrostjo. V Googlu zatrjujejo, da je za prvo milijardo prenosov trajalo skoraj dvajet mesecev, druga milijarda je bila dosežena po petih mesecih, za tretjo pa je bilo treba čakati le še tri mesece. Več kot pol milijona novih telefonov z nameščenim androidom je aktiviranih vsak dan po celem svetu, nadaljnja rast je tako zagotovljena.