Zato je še toliko manj prijetno, če vam mobilni telefon ukradejo. Krajo ali izgubo mobilnega telefona morate takoj pisno ali na drug zanesljiv način, ki onemogoča zlorabo in zagotavlja verodostojnost sporočila, sporočiti vašemu izbranemu operaterju.

Ob tem morate podati mobilno številko, ki jo želite blokirati, ter ime in priimek naročnika, davčno številko ali datum rojstva, kot tudi podatke o osebi, ki blokado prijavlja, začasno kontaktno številko in podatke o policijski postaji, če je bila kraja prijavljena. Če blokado sporočite po telefonu, morate to naknadno storiti po faksu ali osebno na katerem koli večjem prodajnem mestu.

Številka se izklopi najkasneje 24 ur po zahtevi za blokado. Nekateri operaterji izklop telefonske številke izvedejo brezplačno in je treba kriti le stroške izdaje nove SIM-kartice, medtem ko bodo uporabniki pri nekaterih operaterjih ob tem morali za izključitev odšteti do 15 evrov. Morebitne stroške, ki nastanejo do preklica številke, mora uporabnik kriti sam.

Telefoni so opremljeni tudi z mednarodno identifikacijsko številko mobilnega telefona (IMEI), s pomočjo katere lahko operater izsledi, kje se nahaja pogrešani aparat. Sledenje ali spremljanje telefonskega aparata se lahko izvede le na podlagi pisne zahteve, ki vsebuje osebne podatke naročnika, številko IMEI ter natančen datum, na katerega je bila sprožena poizvedba.

Uporabnik je dolžan ob zahtevi izkazati tudi lastništvo mobilnega telefona. V primeru najdbe mobilnega telefona ali kartice SIM morate svojemu operaterju poslati pisni zahtevek za ponovni vklop mobilne številke. Če naročnik ne pošlje pisnega zahtevka za ponovni vklop, mobilne številke ne aktivirajo ponovno.