Stari most je bil namreč zgrajen leta 1964 in do zdaj še ni bil temeljito obnovljen. Čez brv gre vsak dan več kot šest tisoč pešcev, 350 kolesarjev in okrog 200 otroških vozičkov. Brv ima že na prvi pogled precej bolj moderen videz, je širša in zatorej bolj uporabna. A kot vsak takšen poseg v podobo srednjeveškega mestnega jedra je tudi nova moderna brv razdelila meščane.

Mnogi so imeli največ pripomb na njen preveč "kovinski videz", saj je vsa ograja iz nerjavečega jekla. "Samo tega 'rostfraja' je pa čisto preveč," je bil najbolj pogost stavek prvih meščanov, ki so se v soboto sprehodili čez novi most na Mestni trg, kjer so pripravili pester Miklavžev semenj kot uvod v veseli december na Loškem. Spet drugi so imeli pripombe zaradi varnosti, saj so okrogle jeklenice, ki služijo kot ograja (vse skupaj je videti kot ograja na kaki jadrnici), lahko prava past za otroke. Številni pa so po drugi strani nad novostjo in modernejšim videzom vhoda v mesto navdušeni.

Naložba je vredna 322.765 evrov, največ je prispevala občina, del pa tudi država. Novi most je na vsaki strani za pol metra širši od prejšnjega, na sredini je brv še dodatno razširjena za približno pol metra na vsako stran v manjše srečevališče in razgledišče v obliki elipse. V konstrukcijo mostu je vgrajeno tudi talno ogrevanje, kar pomeni, da škodljivo zimsko soljenje mostu ne bo več potrebno.

Takšen sodoben način vzdrževanja je bolj prijazen tako do okolja kot do samih uporabnikov mostu, obenem pa je vzdrževanje lažje in cenejše. Most razsvetljujejo z led svetilkami, vgrajenimi v marmornate stebričke oziroma v tlaku na razširjenem delu elipse.