ZDA, ki je poleg Velike Britanije edina država, kjer meritve že opravljajo, mobilni uporabniki predstavljajo kar 78 odstavkov vseh 128 milijonov dnevnih uporabnikov ali 101 milijon uporabnikov.

Facebookov dnevni obisk prek mobilnih naprav se je od prvega četrtletja do drugega letošnjega leta povečal za 10,3 odstotkov iz 425 na 469 milijonov. Vprašanje, ki ga želi razjasniti Facebook pa je, koliko med njimi jih prihaja iz za oglaševalce zanimivih trgov?

»To počnemo, ker verjamemo, da bi morale blagovne znamke in podjetja drugače razmišljati o tem, kako ljudje uporabljajo facebook,« so pri podjetju povedali za TechCrunch. »Mnogi se osredotočajo mesečno aktivne uporabnike ali celo na število prijavljenih uporabnikov, da bi predstavili velikost in obseg. Pri nas menimo, da je to zastarel način preučevanja medijskega sveta. V tem svetu je vračanje enkrat na mesec zgolj del slike. Podjetja bi se morala osredotočiti predvsem na ljudi, ki se vračajo vsak dan.«

Facebook bo podatke pričel objavljati, ko bodo ekipe v posameznih državah pripravljene.