Naj bo tako ali drugače, dejstvo je, da fotografija ali posnetek vselej ne pokažeta povsem takšnega stanja, kot je v resnici. Enako kot za ljudi velja tudi za avtomobile. Večkrat se nam je že zgodilo, da je bil avto na fotografiji videti atraktiven, dinamičen, skratka pravi lepotec, v živo pa se je izkazal za povsem povprečnega. In seveda obrnjeno – da je bil na fotografiji videti povprečen, neskladen, skratka oblikovan bolj za silo, pa nas je v živo presenetil in se izkazal za nekaj povsem drugega. To se nam je nazadnje pripetilo z modelom honda civic tourer.

Ko smo avto prvič uzrli na fotografijah, se nam ta ni zdel nič posebnega. Deloval je, kot da so karavansko različico atraktivnega in uspešnega petvratnega civica naredili bolj na silo, da bi se pač lahko reklo, da imajo v tem razredu karavana. A le en pogled nanj ob prihodu v Rim in pozneje še vožnja po njem in okolici večnega mesta so bile dovolj, da smo uvideli svojo zmoto. Civic tourer nas je namreč v nekaj potezah prepričal, da so pri Hondi še kako dobro vedeli, kaj počnejo. Najprej torej s pojavo, saj je 4,53 metra dolg avtomobil dinamičen, atraktiven in skladen, za tem pa s prostornostjo, saj kljub svoji kompaktnosti ponudi veliko prostora na zadnji klopi in še posebno v prtljažniku, ki pogoltne 624 litrov. Prtljažni prostor ob tem pozitivno preseneti še z nekaterimi pametnimi rešitvami, kot je 124-litrski predal v dnu, dodaten poseben predal, v katerega se pospravi zložljiva polica, ter lahko podiranje zadnjih sedežev, ki se zložijo v povsem ravno dno in s tem omogočijo maksimalno prostornino 1668 litrov. Zadnji sedeži pa omogočajo tudi dvig sedalnega dela, kar omogoča prevažanje večjih predmetov tudi neposredno za voznikom in sovoznikom. Prilagodljivost in prtljažni prostor sta skratka eni izmed glavnih prednosti tega avtomobila.

Ni pa to vse. Civic tourer se tudi dobro pelje. Za volanom sicer ponudi skoraj identično izkušnjo kot med vožnjo petvratnega, je pa še malce bolj pregleden in ima ob tem številne pripomočke, ki jih bodo kmalu ponudili tudi pri kombilimuzini – od nastavljivega podvozja (comfort, normal, dynamic) do številnih asistenčnih sistemov (zaviranje v sili pri mestni vožnji, opozorili pri menjavi voznega pasu in pred avtomobilom v mrtvem kotu...) ter pametnega tempomata. Pri motorjih pri Hondi že po tradiciji niso preveč komplicirali in bodo ponudili po en bencinski (1,8-litrski s 142 konji/104 kilovati) in dizelski motor (1,6-litrski s 120 KM/88 kW), pri čemer bosta oba na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim, bencinski pa tudi s samodejnim menjalnikom. Pri nas bo civic tourer naprodaj konec januarja, cene pa še niso znane, a bo verjetno od petvratnega dražji za okrog 1000 evrov.

Več fotografij na www.dnevnik.si