Jelčićev prvi celovečerec sicer ni navdušil občinstva v puljskem amfiteatru, ki je film ocenilo s skromno povprečno oceno 2,8, medtem ko so gledalci z ovacijami pozdravili celovečerec Kavboji režiserja Tomislava Mršića, ki je dobil povprečno 4,8 točke, s tem pa tudi nagrado zlata vrata Pulja. Mršić je v Pulju debitiral s filmom, ki je narejen po scenariju zagrebške gledališke uspešnice.

Festivalska žirija je šest zlatih aren podelila tudi celovečercu Molči (Šuti) režiserja Lukasa Nole, ki s časovno reverzibilno dramaturgijo spregovori o dolgoletnem družinskem nasilju na podlagi resničnega dogodka. Nagrado breza za najboljšo debitantko je za vlogo v tem filmu dobila mlada igralka Tihana Lazović, za najboljšo stransko žensko vlogo pa Lana Barić. Film je bil nagrajen tudi z zlatimi arenami za masko, ton, glasbo in montažo.

V tekmovalnem programu manjšinskih koprodukcij je bilo tudi pet slovenskih filmov – celovečerec Miroslava Mandića Adria Blues ter drame Nejca Gazvoda Dvojina, Nahrani me z besedami Martina Turka, Srečen za umret Matevža Luzarja in Šanghaj Marka Naberšnika –, za najboljši film v tej sekciji pa je bil izbran celovečerec Krogi (Krugovi) v režiji Srđana Golubovića.

Hrvaški filmski kritiki se strinjajo, da se je letošnji festival zaradi bogate hrvaške produkcije, ki je predstavila 14 celovečercev, kot tudi desetih manjšinskih koprodukcij, prvič po osamosvojitvi države približal številu filmov, ki so bili na tej prireditvi predvajani v času nekdanje Jugoslavije. kul