Za blagovne znamke Zlato polje in 1001 cvet se zanima hrvaška družba Atlantic Grupa, ki je med drugim lastnik blagovne znamke Cedevita, smo izvedeli iz neuradnih virov. "Seznanjeni smo, da Droga Kolinska prodaja nekatere blagovne znamke, vendar nas trenutno te blagovne znamke ne zanimajo," trdijo v Atlantic Grupi. Ali se je Atlantic Grupa zanimala za nakup Zlatega polja in 1001 cveta, v Drogi Kolinski niso želeli odgovoriti. "Do zaključka zbiranja ponudb in izbire kupca ne bomo mogli govoriti o imenih interesentov. Po načrtih naj bi se pogajanja zaključila do konca poletja, programe pa bi prenesli na nove lastnike do konca letošnjega leta," razlagajo v Drogi Kolinski. Dodajajo, da so z izkazanim interesom zadovoljni, zato pričakujejo uspešen zaključek prodaje za vse blagovne znamke.

Po neuradnih informacijah se za nakup blagovnih znamk Droge Kolinske zanima tudi predsednik uprave Droge Kolinske Slobodan Vučićević, vendar v družbi trdijo, da Vučićević še ni pokazal zanimanja za nakup nobene izmed blagovnih znamk. Spomnimo, da je Droga Kolinska leta 2005 za 75-odstotni delež družbe Grand Prom plačala Vučićeviću 58 milijonov evrov, pred kratkim pa je od njega odkupila še preostali delež Grand Proma.

Sicer pa so nam v hrvaški družbi Agrokor pojasnili, da ponudbe za nakup blagovnih znamk Droge Kolinske še niso dobili in da jih nakup niti ne zanima. V hrvaški družbi Podravka in srbskem Delta Holdingu, kjer je podpredsednik bivši predsednik Droge Kolinske Robert Ferko, pa na naša vprašanja niso odgovorili.

Koliko bi lahko iztržili od prodaje blagovnih znamk v Drogi Kolinski, še ne vedo. "Vrednost ob prodaji bo odvisna predvsem od zanimanja potencialnih novih lastnikov. Bo pa prodaja zasnovana kot prodaja celotne dejavnosti in bo vključevala tudi prenos ustreznih poslovnih sredstev," razlagajo v Drogi Kolinski.

Da bi imela Droga Kolinska lahko težave s prodajo blagovnih znamk, kaže dejstvo, da so od petih blagovnih znamk, ki so jih začeli prodajati pred dobrim letom, prodali le tri. Medtem ko je žvečilne gumije Čunga Lunga kupilo makedonsko podjetje Mak Promet, kisa Salatin in Talis pa slovensko podjetje Pejo Šampionka, Drogi Kolinski še vedno ni uspelo prodati marmelade Belsad in čokoladnega namaza Viki. Koliko so iztržili s prodajo omenjenih blagovnih znamk, v Drogi Kolinski niso želeli povedati, so pa lani razkrili, da je skupna vrednost vseh petih blagovnih znamk 3,45 milijona evrov.

Če Drogi Kolinski ne bo uspelo prodati načrtovanega števila blagovnih znamk, ni izključeno, da ne bi do 300 od 800 delavcev, ki jih zaposluje Droga Kolinska v Sloveniji, ostalo brez služb.