"Dogovor za našo družbo ni sprejemljiv. Absolutno ne prevzemamo krivde za drseča vozišča v trojanskih predorih," je zavrnil poziv k podpisu pogodbe, po kateri bi DDC naročil SCT hrapavljenje vozišč in sam nosil stroške sanacije in izvedbe postopka. Stroške sanacije naj bi, kot smo še izvedeli neuradno, po sinoči podpisani pogodbi ne kril zgolj DDC, a kako naj bi si stroške razdelili podpisniki in koliko ti znašajo, za zdaj ni znano.

DDC je odločitev, da ne bodo podpisali pogodbe, ki so jo prejeli včeraj, pojasnjeval z argumentom, da so "so vsi trojanski predori še v garanciji (garancija naj bi veljala še nekaj let) in da zato ne morejo prevzemati odgovornosti za napake". Koliko naj bi po pogodbi stala sanacija trojanskih predorov, Žnidar opoldne ni znal povedati. Je pa dejal, da pogodba predvideva, da bi se o stroških sanacije DDC pogajal s SCT. Opoldne je Žnidar tudi zatrjeval, da mora primer rešiti Dars, in sicer bi moral SCT naročiti, da odpravi pomanjkljivosti v okviru garancije. Če SCT tega ne bi želel storiti, pa naj bi Dars unovčil bančno garancijo, je še dopoldne razlagal Žnidar.

Kot smo že poročali, je SCT odgovornost za nastalo situacijo preložil na Dars, ki je sledil predlogom DDC in v razpisnih pogojih določil drugačno sestavo vgrajenih betonov v trojanskih predorih kot v karavanškem. DDC pa je krivdo v celoti zavračal in dodaja, da je sestava trojanskega betona podobna kot v karavanškem in je bila ob gradnji skladna z veljavnimi predpisi, zato niti DDC niti SCT nista naredila napake. Spomnimo, da je minister za promet Radovan Žerjav pred časom napovedal, da bodo trojanski predori sanirani še pred prvomajskimi prazniki in da si bosta okoli 750.000 evrov stroškov sanacije razdelila SCT in DDC.