Poročali smo že, da naj bi DDC po trditvah vodstva SCT "zahteval spremembo v vozni plasti betona tako, da ta ni več sestavljena iz eruptivnih kamenin, ampak apnenčastih agregatov, posledica te napake pa je zdaj ugotovljena neustrezna tornost", kar pa Žnidar ostro zavrača. "Sestava betona, uporabljenega v trojanskem predoru, je podobna kot v predoru Karavanke in je bila takrat v skladu z veljavnimi predpisi, zato niti DDC niti SCT nista naredila napake," je pojasnil.

"Izvajalec del SCT je v predorih na omrežju slovenskih avtocest sam sprojektiral in proizvedel betonske mešanice, določil tehnologijo izvedbe del in zgradil betonska vozišča, zato je povsem nekorektno, da za nastalo stanje obtožuje DDC," je dejal. "Izrecno poudarjamo, da krivde za slabe torne lastnosti betonskih vozišč v predorih ne prevzemamo," je opozoril. "Če je izvajalec SCT menil, da zahteve glede kakovosti materialov v veljavni slovenski tehnični regulativi niso bile zadostne, da bi zagotavljale trajne torne in tudi druge lastnosti vozišča, bi moral po zakonu o graditvi objektov in v skladu s pogodbenimi določili predlagati uporabo drugih materialov," je dodal in poudaril, da izvajalec SCT tega nikoli ni storil. Ali vztrajajo pri stališču, da ne nameravajo poravnati sanacijskih stroškov, in predvsem za komentar trditev vodstva DDC smo vprašali tudi pristojne v SCT, vendar po več dneh odgovora nismo prejeli.