"Airbus je tarča povračilnih ukrepov," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejal Gallois. "Kitajska vlada zavrača odobritev naročil letal za polete na dolge proge," je pojasnil.

Uredba EU, ki je začela veljati s 1. januarjem, določa, da morajo vsi letalski prevozniki, ki letijo čez njeno območje, plačati za emisije, ki jih ob tem proizvedejo. Unija želi z uredbo spodbuditi letalske družbe k zmanjševanju emisij, in sicer, da bodo preklopili na okolju bolj prijazne vire energije ali pa zmanjšali porabo goriva.

A številne države, med njimi tudi Kitajska, Rusija in ZDA, ostro nasprotujejo takšni dajatvi. Menijo namreč, da je v nasprotju z mednarodnim pravom.

Tudi Gallois je danes menil, da bi bila primernejša rešitev na globalni ravni. Odločitev EU pa po njegovem mnenju ustvarja "nasprotovanja med Evropo in preostalim svetom".

Kar se tiče naročil s Kitajske je Gallois ocenil, da bi lahko poteza Pekinga prizadela prodajo vsaj dveh ducatov letal A330 v tem in prihodnjem letu. "EU prosimo, naj upoštevalo stališče skoraj vseh držav, ki niso članice EU, glede te sheme," je še dejal.