In zakaj ne? Naj vam podamo nekaj obrazložitev: vaša večerna objava lahko zjutraj postane središčna tema pogovorov (beri: čenčanja) v pisarni. Še hujše pa se lahko pripeti, da bi vas zaradi kakšnih objav na facebooku sodelavci in nadrejeni imeli za neresnega delavca, zaradi česar bi vas lahko celo preskočili pri napredovanju. In vse to zaradi vaše dejavnosti na spletnem družbenem omrežju!

Prepletanje zasebne in poklicne osebnosti

Raziskavo s tega področja sta opravili ameriško podjetje Millennial Branding in spletna stran Identified.com, v njenem sklopu pa so analizirali štiri milijone facebook profilov, s pomočjo katerih so prišli do zaključkov o prepletanju zasebne in poklicne osebnosti na spletnem družbenem omrežju.

Ugotovili so, da do neke meje večina uporabnikov facebooka omeji podrobnosti o svojem poklicnem življenju. V povprečju je imel uporabnik, ki je sodeloval pri raziskavi, 700 prijateljev, povečini pa je bilo med njimi le 16 sodelavcev.

Bodite pazljivi pri objavah!

Osrednje vprašanje raziskave je bilo, ali se mladi zaposleni danes povežejo s prevelikim številom sodelavcev in z njimi delijo preveč podatkov iz zasebnega življenja, ki bi jim lahko škodili pri karieri? Prek facebooka posameznik namreč pokaže svojo osebnost, samopodobo in zanimanja, ravno te informacije pa lahko vplivajo na dojemanje posameznika skozi oči sodelavcev in nadrejenih.