Nova storitev "Facebook Cards“ (facebook vizitke) naj bi postala nov model družbenega in poslovnega mreženja, ki premosti razkorak med virtualnim in realnim svetom.

Facebook vizitke, ki bodo postale dostopne danes ob 18. uri po srednjeevropskem času, so bile razvite v sodelovanju z britanskim podjetjem za digitalno tiskanje Moo.com. Prvih 50 tisoč uporabnikov bo prejelo 50 brezplačnih vizitk, standardna cena za 50 vizitk pa bo znašala okoli 12 evrov (10 funtov).

Pri Facebooku verjamejo, da je čas za zagon storitve primeren, saj bodo uporabniki po zaslugi facebookove časovnice lahko ustvarjali ustvarjalne poslovne vizitke.

"Časovnica ljudem omogoča, da povedo svojo zgodbo prek facebooka in prikažejo dele njihovega življenja, ki jim pomenijo največ,“ je povedala Facebookova predstavnica Jillian Stefanki. "Integracija z Moo.com omogoča prenos takšne izkušnje tudi v realno življenje.“