Prihodki od celotne prodaje agencije so v tem obdobju znašali 1556 milijonov kun (207,7 milijona evrov), kar je dva odstotka več kot lani. Ob tem so prihodki z naslova turističnih storitev, ki predstavljajo 97 odstotkov prihodkov skupine, upadli za odstotek na 1470 milijonov kun (196,3 milijona evrov).

Razlog za slabše poslovanje turizma je zlasti slabša prodaja potovalnih aranžmajev v tujino, ki je na letni ravni nižja za štiri odstotke. Segmenta prodaje hrvaških in poslovnih aranžmajev pa sta zrasla za 11 oziroma štiri odstotke.

Dobiček pa je skupini uspelo ustvariti tudi zaradi dveh programov krčenja stroškov, v okviru katerega bo agencija še do konca leta 2011 odpustila del delovne sile. Že v prvih devetih mesecih letošnjega leta so se operativni stroški v primerjavi z letom 2009 znižali za 48 odstotkov, še pojasnjujejo v družbi.