Kampanja pred referendumom se je sicer uradno začela že 12. novembra, danes pa se izteče rok, do katerega morajo organizatorji kampanje odpreti posebne transakcijske račune ter Državni volilni komisiji sporočiti podatke o organizatorju.

Kot organizatorji se lahko prijavijo predlagatelji referenduma, pa tudi drugi subjekti, ki so zainteresirani za izid referenduma. Po zaenkrat znanih podatkih bo v kampanji aktivno sodelovala večina parlamentarnih strank. Med njimi ne bo SNS, katere poslanci so sicer sopodpisali zahtevo za referendum. Vlada, sicer predlagateljica zakona, pa v kampanjo uradno ne more vstopiti, bo pa v njej vsebinsko sodelovala.

Za kampanjo, ki bo trajala do 10. decembra do polnoči, bodo organizatorji lahko porabili po največ 0,25 evra na volilnega upravičenca oz. največ 350.000 evrov. A se bodo, sodeč po napovedih, v to kampanjo podali z bolj skromnimi oziroma minimalnimi sredstvi.

Danes se izteče tudi rok, do katerega morajo mediji določiti in objaviti pravila za predstavitev mnenj o referendumskem vprašanju, občine pa morajo javno objaviti pogoje za pridobitev uporabe plakatnih mest.