„Milijon iPadov v 28 dneh – to je manj kot polovica od 74 dni, kolikor je bilo potrebnih, da smo prodali milijon iPhonov,“ je dejal prvi mož Appla, Steve Jobs. „Povpraševanja še vedno presegajo proizvodnjo, tako da se trudimo po vseh močeh, da bi ta čarobni produkt predali v roke še več kupcem,“ je še dodal.

Kot je povedal priznani ameriški analitik Daniel Ernst, je prodaja več kot očitno presegla pričakovanja Wall Streeta. Po njegovih prvih ocenah naj bi Apple šele do konca junija prodal 1,25 milijona iPadov. A so tako imenovani „zagnanci novih tehnologij“, predvsem pa Applovi občudovalci pospešili prodajo.

3. aprila, na dan začetka prodaje iPadov, je Apple prodal 300 tisoč primerkov, v prvem tednu pa vsega skupaj pol milijona računalnikov.

iPad bo po Ernstovem mnenju vplival na to, kako ljudje konzumirajo vsebino. Apple je iPad predstavil kot napravo, ki podpira vse medije, tako video, igre, elektronske knjige in časopise kot tudi uporabo interneta. V dokaz je 1,5 milijona prodanih digitalnih knjig in 12 milijonov prodanih aplikacij.