Jeff Jarvis na svojem blogu Buzzmachine piše, da vidi iPad kot "bizarnega trojanskega konja. Vendar ta namesto, da bi v kraljestvo pretihotapil vojake, ki bi od znotraj podrli obrambne zidove, tlači med obzidje nas, ljudi. Vrata se zaprejo in mi smo spet nazaj v kraljestvu nadzorovanja medijev, ki smo ga zapustili skoraj celo generacijo nazaj.“ Jarvis nadaljuje, da obstajajo alternative, kot pozitivno pa sedaj vidi bitko med Applom in Googlovim Androidom.

Howard Owens na to odgovarja: "Kjer Jarvis vidi zaroto, ki želi uničiti internetna čudesa, sam vidim pametnega poslovneža - Steva Jobsa -, ki pozna realnost in sledi dobičku. Velika večina potrošnikov nima niti najmanjšega zanimanja za ustvarjanje vsebine in ga nikoli ne bo imela. iPad je namenjen njim (in mogoče tistim piflarjem med nami, ki želimo tako računalnik za ustvarjanje resnih vsebin, kot tudi iPad za zabavo).“ iPhone in iPod sta pomagala ustvariti tržišče, sedaj pa Jobs dela naslednji logični korak, je prepričan Owens.

V svojem blogu BoingBoing iPad kritizira Cory Doctorov. "Z iPadom je Applova idealna stranka postal neumni stereotip tehnofobične, plašne in raztresene matere,“ med drugim ostro piše Doctorov.

John Gruber je na blog Daring Fireball zapisal: "IPad in iPhone sta res zaprti napravi v primerjavi z osebnimi računalniki. Vendar sta neverjetno odprta v primerjavi z velikim številom naprav … Vendar bo nekaj pomembnega in dragocenega res izgubljeno, medtem ko se Apple preusmerja na takšen model računalnikov. Vendar pa se s tem hkrati pridobiva nekaj, kar je prav tako pomembno in dragoceno.“

S tem se strinja tudi Joel Johnson (Gizmodo). "Na iPadu ni popolnoma ničesar, kar bi napovedovalo konec inovacij, programiranja, oblikovanja. Če bi bilo to res, potem v tem trenutku v Applovi spletni trgovini (Apple Store) ne bi bilo na voljo prek 150 tisoč aplikacij. Pa kaj, če ne moreš delati programov za iPad na iPadu, saj niti ne moreš delati novih strojev za pomivanje posode s strojem za pomivanje posode,“ piše Johnson, ki je prepričan, da je nasprotnike iPada le strah sprememb.

Mnenje poznavalcev na blogih se počasi preveša na stran iPada, saj med drugim še pišejo, da je to "popolnoma uporabna poslovna naprava“ (Mike Arrington, TechCrunch), na kateri lahko relativno hitro tipkaš, čeprav je zato sicer bolj primeren navaden prenosnik (Ben Parr, Mashable). Joshua Topolsky v blogu Engadget hvali zmožnosti brskanja na iPadu. "Poteka gladko, hitro in tekoče. Zaslon predvaja prelepe slike, tako portrete kot okolje. Premikanje po straneh gre kot po maslu, prav takšna je občutljivost zaslona na dotik,“ med drugim piše Topolsky.