"Igrati lik matere v kulturnem okolju, ki ga zaznamuje cankarjanska paradigma, ni šala. Kaj se zgodi, če mama ni le esenca dobrote in požrtvovalnosti, ampak zapleten človeški kozmos, poln poteptanih obetov in izjalovljenega upanja, šibkosti in napačnih odločitev, če je tudi mama krivec za otrokovo zlorabo, tisti pasivni, ki na neki način omogoča aktivnega, ker ne naredi ali ne naredi dovolj, da bi se boleči krog prekinil, ker ji lastne zablode predstavljajo zaslon pred odgovornostmi in ji lastni pobegi omogočajo pomirjujoče zanikanje? Petra Veber Rojnik se v predstavi Za naše mlade dame v lik Katarine spusti brez preostanka, a brez vsake nabuhlosti, v izčiščeni igri lika, ki ga življenje premetava iz obupa v drobce veselja in nazaj, iz nemoči v otopelost, praznino, pa spet v poskuse volje, ki jih spodnaša mračna preteklost. In to naredi na način, ki nas spomni, iz kolikih kosov je človek," je zapisala žirija za nagrado.

Za naše mlade dame je izvirni gledališki tekst, za katerega je dramska igralka in dramatičarka Dragica Potočnjak leta 2007 prejela prestižno Grumovo nagrado. V MGL je delo zrežirala Tijana Zinajić. Tematika drame je psihično, fizično in spolno nasilje v družini.

Petra Veber Rojnik je pred lansko premiero o vlogi matere Katarine spregovorila kot o "veliki igralski odgovornosti, ki je doslej še ni dobila". Ob prvem branju drame jo je bilo zaradi kompleksnosti vloge celo malo "strah". Njena soigralka je Arna Hadžialjević kot hči Brina.

Nagrajenka je konec 90-ih let začela igralsko pot na deskah SNG Maribor, potem gosotvala v Gledališču Koper in SNG Drama Ljubljana, od leta 2005 pa je stalna članica Mestnega gledališča ljubljanskega. Hitro so jo opazili ocenjevalci igralskih kreacij in ji leta 2001 za vlogo Konstance Weber v Shafferjevem Amadeusu v mariborskem teatru prisodili Borštnikovo nagrado za mladega igralca.

V minuli sezoni je poleg lika Katarine nastopala v vlogi Rosaure v Beneških dvojčkih Carla Goldonija in vlogi Fräulein Kost v Kabaretu (Joe Masteroff, John Kander, Fred Ebb). Poleti je stala pred kamerami režiserja Marka Naberšnika, ki je posnel TV film Hodnik po drami Matjaža Zupančiča. V isti drami je pred petimi leti nastopila na deskah ljubljanske Drame.