700 potnikov, ki se tako niso mogli prijaviti na let, veliko med njimi tudi z otroki, si je moralo tako poiskati nadomestne lete v izbrane destinacije, odpovedati počitnice ali pa preživeti noč na letališču.
"Ryanairovi predstavniki tem ljudem niso ponudili nobenega pojasnila ali opravičila,“ je povedal eden izmed očividcev velikih čakalnih vrst in dodal: "Policisti z avtomatskimi puškami so tukaj zato, da nas ščitijo pred teroristi, sedaj pa so morali ščititi ryanairove zaposlene. To je absurdno.“

Ryanair sicer vzpodbuja svoje potnike, da se na let prijavijo na internetu, prtljago, ki jo potrebno odnesti na t.i. "bag drop“ pa zaračunava posebej. Včeraj pa se je le oglasil eden izmed predstavnikov družbe Ryanair in se na kratko opravičil za nastalo zmedo ter razložil, da njihov poslovni partner Swissport na letališču ni imel na voljo dovolj ljudi za odprtje vseh potrebnih okenc.
Predstavnik podjetja Swissport pa je dejal, da se z Ryanairom že pogovarjajo o rešitvi nastalih težav, da se bi takšnim dogodkov v prihodnje izognili.