Več kot 4 milijone strank, ki niso priključene na plinsko omrežje, morajo za elektriko plačevati letno premijo okrog 70 evrov. Podjetja bi zato nujno morala priznati to težavo. Raziskava, ki je bila opravljena minuli mesec, je prišla do zaključkov, da podjetje britanskega plina predplačniškim strankam mesečno zaračuna približno 740 evrov več kot strankam, ki svoj dolg poravnavajo prek interneta. Zaključki raziskave so bili torej „nesprejemljivi“, nadzorniki pa so zahtevali določene spremembe v delovanju podjetja.

„Dejstvo, da bodo predplačniki morali še eno zimo preveč plačevati za elektriko, je nesprejemljivo. Ministri morajo sedaj pokazati, iz kakšnega testa so, in se zoperstaviti energetskim podjetjem,“ je dodal David Orr. Posebno zaskrbljujoče pa je dejstvo, da več kot štiri milijone pretežno ruralnega prebivalstva nima na voljo različnih možnosti in so tako primorani plačevati višje vsote za električno energijo. „Poskrbeti moramo, da podjetja ne postanejo površna. Včasih moralo dregniti vanje, da se zdramijo.“