Direktorica službe za korporativno komuniciranje in odnose s sodelavci pri Si.mobilu Tamara Valenčič je dejala, da raje kot interni marketing ali interno komuniciranje uporablja kar izraz 'odnosi med ljudmi'. S tem se je strinjala tudi izvršna direktorica za kadre, pravo in organizacijski razvoj v Mercatorju Marijana Jazbec, ki je na srečanje prišla z internih kadrovskih dnevov, na katerih so tokrat obravnavali skrb za zdravje zaposlenih. Iča Rojšek, redna profesorica na Ekonosmki fakulteti, pa je za začetek poudarila, da ne prihaja samo iz akademske sfere, pač pa tudi kot predstavnica iz storitvene organizacije, kjer interni marketing ne deluje najbolje. Povedala je, da se je pri pripravi na srečanje vrnila k Perryju in sodelavcem, ki so interni marketing oziroma notranje trženje kot prvi že leta 1976 postavili v kontekst storitvenih podjetij in priporočili, naj uprava uporabi podobne prijeme, kot jih pozna pri marketingu, da z zaposlenimi vzpostavi podobno klimo kot v odnosih s potrošniki. Vsi v podjetju so namreč zadolženi za oskrbovanje kupca. In tudi večina raziskav zadnjih 20 let je pokazala pozitivno korelacijo med zadovoljstvom zaposlenih in potrošnikov. Tudi njeno osebno, ne-profesorsko mnenje, da je zanjo pravzaprav interni marketing umetni konstrukt, kajti v projektni organizaciji, ki deluje na podlagi odnosov, samo zadovoljni zaposleni vodijo do zadovoljnih kupcev. Miha Rejc, vodja korporativnega komuniciranja podjetij mimovrste.com in Domenca, je celo poudaril, da ne bi smeli govoriti o zaposlenih, pač pa o sodelavcih, morda celo partnerjih. 

Kaj je torej tisto, kar interni marketing prodaja? Vrednote, so se strinjali prisotni na srečanju. Interni marketing namreč dela v smeri ustvarjanja zadovoljnih kupcev. Gre za interno menjavo in interne stranke, gre za vse zaposlene v podjetju, in to ne samo tiste, ki so v neposrednem stiku z odjemalcem, pač pa za vse, tudi tiste iz podpornih služb. Vsi morajo biti tržniki za določen čas, je povedala Rojškova, zato interni marketing ni stvar kadrovske službe, pač pa marketinga. Interni marketing tako zaposli človeka, ki rad dela z ljudmi, kadrovska služba pa oceni kompetence in razporedi na primerno delovno mesto, je še ugotovila Valenčičeva.