Podobno kot vprašanja, kdaj se izteče razpis, v Drogi Kolinski tudi ne komentirajo, koliko ponudb so prejeli za nakup posameznih blagovnih znamki in kdo vse so ponudniki, češ da so vsem potencialnim kupcem obljubili zaupnost podatkov do zaključka postopka. Po neuradnih informacijah naj bi za blagovni znamki Maestro in Zlato polje med drugimi oddala ponudbo družba Žito. Ali to drži in kaj je razlog za takšno odločitev, smo hoteli vprašati predsednika Žitove uprave Iztoka Bricla, vendar je bil nedosegljiv.

Kot smo že poročali, se za blagovni znamki Zlato polje in 1001 cvet zanima tudi hrvaška družba Atlantic Grupa, ki je med drugim lastnik blagovne znamke Cedevita. To so v Atlantic Grupi zanikali. Ali so poleg blagovnih znamk Droge Kolinske predmet prodaje tudi nepremičnine, koliko kvadratnih metrov merijo nepremičnine in podobno, nam v Drogi Kolinski zdaj niso odgovorili. Spomladi pa so pojasnili, "da bo prodaja zasnovana kot prodaja dejavnosti, ki vključuje tudi prenos ustreznih poslovnih sredstev".