Hitreje bo po novem šlo po Dunajski med Linhartovo in Tivolsko cesto, Barjanski med Finžgarjevo ulico in Cesto v Mestni log, Dolenjski med južno obvoznico in ulico Za Gradom, Kajuhovi med Litijsko in Šmartinsko cesto, Litijski med Kajuhovo cesto in Spodnjo Hrušico, Letališki med obračališčem mestnih avtobusov pri vzhodni avtocesti in Kajuhovo cesto, Topniški med Linhartovo in Dunajsko cesto, Večni poti med živalskim vrtom in Koseško cesto ter Cesto Dolomitskega odreda med občinsko mejo in začetkom Ljubljane.

Pospešek naj bi doživele tudi investicije občinskega stanovanjskega sklada, saj so mestni svetniki včeraj izglasovali možnost dodatnega zadolževanja v višini 14 milijonov evrov. S tem denarjem bo ta lahko kupil drugo polovico od 300 stanovanj, ki jih ima po dogovoru z Vegradom v Celovških dvorih na območju nekdanje Avtomontaže, ter nadaljeval investicijo v Center starejših Trnovo.
Stanovanja bo sklad po besedah župana Zorana Jankovića od Vegrada odkupil po 1400 evrov za kvadratni meter, medtem ko se cena ostalih 521 stanovanj v soseski giblje od 2800 do 3800 evrov za kvadratni meter. Stanovanja bodo po napovedih Vegrada dokončana do konca prihodnjega leta.
Takrat bo novo podobo začel dobivati tudi Bavarski dvor, kjer podjetji Immorent in Bavarski dvor načrtujeta dve stolpnici, vsako na svojem vogalu Slovenske ceste ob Tivolski oziroma Trgu OF. Po osnutku včeraj sprejetega podrobnega občinskega prostorskega načrta bosta visoki 22 nadstropij oziroma 72 metrov.

Prav okoli višine stolpnic, v neposredni bližini bosta v okviru novega potniškega centra zrasla 60- in 100-metrska nebotičnika, in manku 450 parkirnih mest zaradi visoke podtalnice in nezmožnosti gradnje garažne hiše v globino, se je vrtela večina razprav opozicijskih mestnih svetnikov.
Predvideni gradnji stolpnic nasprotuje tudi Četrtna skupnost center, saj bo po njenem mnenju manjše število parkirnih mest od predpisanih le še poslabšalo že sedaj kaotično stanje s parkirišči na tem območju. Janez Koželj, podžupan za urbanizem, je ob tem opozoril, da je tudi v tujini znana praksa, da investitorju na takih območjih, kjer ni sposoben zagotoviti parkirnih mest v okviru samega objekta, ponudijo možnost, da ta zagotovijo v njegovi bližini ali mu ponudijo, da vloži denar v mestni sklad, iz katerega se financira gradnja garažnih hiš.

Manjkajoča parkirna mesta bosta po tem modelu investitorja na Bavarskem dvoru v tako imenovana severna vrata zagotovila v razširjeni parkirni hiši Kozolec oziroma pod načrtovanim novim potniškim centrom.