Pri Googlu stavijo na večjo organiziranost vsebine, ki naj bi jo zagotavljali njihov zmogljiv iskalnik in druga spletna orodja. Avtorji vsebin na Knolu, kot se trenutno imenuje projekt Googlove spletne enciklopedije, bodo izključno uveljavljeni strokovnjaki s posameznih področij, ki bodo tudi podpisani. S tem si bodo snovalci projekta prizadevali izdelati visokostrokovne in znanstvene prispevke, ki jih uporabniki ne bodo sami urejali in jim dodajali vsebino, kot to poteka pri Wikipedii. Uporabniki Knola pa ne bodo zgolj pasivni bralci, saj bodo lahko na določenem mestu posamezne znanstvene prispevke ocenjevali, jih komentirali in predlagali vsebinske popravke ali dodatke. Poleg tega bo Knol v nasprotju z Wikipedio podprt z oglasi, kar naj bi podjetju prineslo tudi precej dobička. Pri Googlu zagotavljajo, da bodo del prihodka od oglasov razdelili tudi avtorjem prispevkov. Avtorji, ki bodo svoje strani urejali sami, se bodo lahko odločili, ali želijo svoj prispevek podpreti z oglasi ali ne. Analitiki so prepričani, da pri Googlu s projektom Knol odkrito napadajo spletne strani, ki temeljijo na skupnem znanju uporabnikov. Ugotovili so, da je lahko nadziranje znanstvenega internetnega prostora zelo dobičkonosen posel. Internetni gigant ima pred Wikipedio in podobnimi "socialnimi" stranmi odločilno prednost, to je kapital.