Nakup knjige sicer ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri, pa vendar MK in Reader`s Digest možnost nakupa te knjige prištejeta med nagrade in ugodnosti pri nagradni igri. Nalepka z napisom "zagotovljena takojšnja obravnava" je namenjena za označevanje ovojnic za odgovor DA in zagotavlja, da bo kupec priročnik dobil "že v nekaj dneh". "Skriva" se med drugimi nalepkami, poleg katerih piše, da lahko vsaka omogoči zadetek. Nagradna igra ima tri kroge. V prvega se prebijejo vsi, ki so poslali povratno pošto. V drugem krogu računalnik določi sodelujočim naključne šifre, ki jih na koncu žrebajo, v tretji krog pa se uvrstijo naslovniki, ki svoje "dokumente" (gre za elemente za sodelovanje) vrnejo v eni izmed priloženih ovojnic. Koliko ljudi se prebije v kateri krog, v Mladinski knjigi niso povedali. Tudi število naslovnikov promocijske pošiljke je, kot pravijo, poslovna skrivnost.

Ravnanje Mladinske knjige in Reader`s Digesta menda ni v nasprotju s slovensko zakonodajo, so povedali v Zvezi potrošnikov Slovenije. "Menimo pa, da gre za izredno agresiven, celo škodljiv način nagovarjanja porabnikov," je razložil sekretar zveze Metod Babnik . Po njegovem se z dolgoveznim načinom zamegljuje smisel nagovarjanja porabnikov. Mladinska knjiga in Reader`s Digest naj bi porabnike, tako pravijo v zvezi potrošnikov, namesto s kakovostjo blaga poskušala prepričati z nagradno igro. Babnik je poudaril, da je to "zavajajoče, agresivno in škodljivo".

Riko Rižnar , v Mladinski knjigi odgovoren za sodelovanje z Reader`s Digestom, je zatrdil, da pri nagradni igri "ne gre za nikakršno zavajanje". Oznaka "za takojšnjo obravnavo" za označevanje ovojnic za odgovor DA, ki pomenijo naročilo knjige, je drugačna od nalepk za žrebanja, je poudaril Rižnar. Ovojnice z odgovorom NE, ki pomenijo, da sodelujoči ne naroča knjige, sicer vnesejo naknadno, vendar pa ob vnosu za žrebanje upoštevajo datum prispetja na njihov naslov. Vsi pošiljatelji imajo tako enake možnosti. Odločilnosti odgovora za finančno prihodnost po Rižnarjevih besedah ne poudarjajo posebej, saj je "ta stavek napisan s popolnoma enakimi črkami kot preostali del pisma". Razložil je, da so se za takšno vrsto promocije odločili predvsem zato, ker "direktno pošto" naslovniki v večini primerov še neodprto zavržejo in promocijsko gradivo vidi zelo malo uporabnikov. Denar, ki so ga prej namenili za oglaševanje v elektronskih in tiskanih medijih, so po Rižnarjevih besedah raje namenili za nagradni sklad, ki ga prek nagradnega žrebanja "v obliki bogatih nagrad enkrat na leto razdelijo med prejemnike promocijskih sporočil". "Prejemniki pošte nam vračajo svoje dokumente in s tem potrdijo, da so naše promocijsko gradivo tudi pregledali in pozorno prebrali," je o bistvu nagradne igre sklenil Rižnar.