Ponovno so poudarili, da se je zaradi obsežnih sprememb prostorskih aktov in povečanih zahtev partnerjev projekt še posebno pri javnem delu od leta 2007 do danes zelo podražil. Ne glede na to, da so zadovoljni z napovedanim državnim vložkom, direktor Toth še naprej pogojuje nadaljevanje projekta z znižanjem plačila komunalnega prispevka, ki se je v zadnjih letih povišal za skoraj 10 milijonov evrov. "V zvezi s tem je Emonika septembra poslala uradno zahtevo županu Mestne občine Ljubljana, vendar še čakamo na konstruktiven odgovor," je včeraj rekel Toth. Zanimivo, saj so na Mestni občini Ljubljana to možnost že nekajkrat zavrnili.

Poleg tega je Toth tudi zapisal, da bodo projekt nadaljevali, če Mestna občina Ljubljana in Slovenske železnice rešijo "vprašanja glede zemljišč, vključno z zemljiščem avtobusnih postaj, ki je jedro spora med Slovenskimi železnicami in podjetjem Avtobusna postaja Ljubljana". Kaj je s tem mislil, Toth ni pojasnil. Slovenske železnice so namreč konec avgusta objavile milijon evrov vreden razpis za prodajo zemljišča, na katerem je avtobusna postaja. Čeprav so pričakovali, da se bo družba Trigranit prijavila, saj je odkup tega zemljišča ključen za pridobitev gradbenega dovoljenja, v Trigranitu ponudbe niso oddali. Res je sicer, da si tako Slovenske železnice kot Avtobusna postaja Ljubljana lastijo omenjeno ploščad, rešitev spora pa so napovedale za sredino septembra, toda to dejstvo naj ne bi bila ovira za to, da bi v Trigranitu oddali svojo ponudbo. Medtem pa je Toth še zapisal, da lahko gradnjo prve faze projekta Emonika v vrednosti 220 milijonov evrov pričakujemo leta 2015, samo "če se bodo vse omenjene težave hitro rešile".