Odločitev naj bi bila povezana s težavami pri pridobivanju zemljišč v roku, ki jim ga je ministrstvo postavilo ob zahtevi za dopolnitev konec junija vloženega gradbenega dovoljenja. Po neuradnih informacijah pa naj bi šlo celo za prvi močnejši indic, da Trigranit razmišlja o umiku iz največjega ljubljanskega projekta. To naj bi potrjevala tudi odločitev, da danes do izteka roka ne odda ponudbe za nujno potrebno zemljišče avtobusne postaje, ki ga Slovenske železnice prodajajo za milijon evrov. Informacijo o umiku vloge za pridobitev gradbenega dovoljenja so nam na ministrstvu za infrastrukturo in prostor potrdili, medtem ko se je direktor Emonike Csaba Toth odločil, da "trenutno ne bo podajal nikakršnih izjav medijem".

Na ministrstvu so nam celo pojasnili, da so Emoniko opozorili na iztek roka za dopolnitev vloge za pridobitev gradbenega dovoljenja in jim predlagali, naj prosijo za podaljšanje roka. Namesto tega so vlogo umaknili.

Kot smo že poročali, je odkup zemljišča avtobusne postaje nujen za pridobitev gradbenega dovoljenja, prav zaradi časovne stiske pa so Slovenske železnice mrzlično iskale rešitev za spor z Avtobusno postajo Ljubljana, ki si prav tako lasti ploščad, kjer stoji postaja in se parkirajo avtobusi. Obe strani sta rešitev spora napovedali za sredino septembra, medtem pa so Slovenske železnice objavile razpis za prodajo zemljišča, ki je po zemljiški knjigi njihovo, kar je pred časom odločilo tudi višje sodišče. Kaže, da je bila naglica zaman, kajti po naših informacijah v Trigranitu, ki je 97-odstotni lastnik Emonike, preostale tri odstotke pa imajo v lasti Slovenske železnice, ne nameravajo plačati milijon evrov za zemljišče avtobusne postaje.

Še eden od indicev, da v Trigranitu niso več tako prepričani v projekt, so njihove vse ostrejše kritike do Slovenskih železnic, občine in države. Presenetljiv je tudi njihov zadnji ultimat, da mora država zagotoviti evropska sredstva za dokončanje železniške in avtobusne postaje. "Nesprejemljive so podražitve javnega dela projekta in menimo, da bi jih država Slovenija morala kompenzirati z državnim ali evropskim denarjem. Emonika in Trigranit ne moreta vplivati na spremembe zazidalnega načrta, pa na to, da so lahko stebri postavljeni zgolj na sredini železniške proge. Moramo pa to upoštevati. Leta 2007 je bilo za železniško in avtobusno postajo predvidenih 15 milijonov evrov, zdaj pa je projektna ocena 50 milijonov evrov," je v pogovoru za naš časopis nedavno dejal direktor Emonike Toth. Zahteve po evropskih sredstvih so na ministrstvu za infrastrukturo in prostor že kategorično zavrnili, češ da je po pogodbi o javno-zasebnem partnerstvu dokončanje javnega dela projekta obveznost Trigranita.