Nekateri zato v teh dneh, v času, ko je gneča največja, potrpežljivo čakajo v koloni, spet drugi se zabavajo na račun tistih, ki usmerjajo promet. In se pridušajo, da je prometna signalizacija pomanjkljiva in da kakšen obisk inšpektorjev ne bi bil odveč. Spet drugi, medtem ko čakajo na prosto pot, opazujejo delavce, ki izmenjaje mahajo z zelenimi in rdečimi zastavami in se zabavajo ob misli na stare čase, ko so z zastavicami mahali našim nekdanjim državnikom.

"Drži, da se ob gradnji zelo praši, a izvajalci prašenje zmanjšujejo z občasnim polivanjem vode," zagotavljajo na občini, od koder so nas po podrobne informacije o gradnji napotili na vodstvo Termoelektrarne Šoštanj. Dela na krožišču so namreč vključena v načrt investicijskega programa za gradnjo nadomestnega bloka 6. Da je gradnja nujna, so že ob začetku gradnje bloka 6 opozarjali tako stanovalci Šoštanja kot okolice, saj se je promet v zadnjem letu dni izredno povečal, težki tovornjaki pa so ne le močno ovirali promet, pač pa dodatno uničili njihove ceste.

"Gradnja krožišča in ureditev prometa v središču Šoštanja je bila nujna. Tako zaradi dostopa in dovoza težke opreme na gradbišče nadomestnega bloka kot tudi zaradi preprečitev zastojev prometa, ki poteka mimo termoelektrarne. In najoptimalnejša rešitev za nemoten potek prometa je bila gradnja krožišča," pojasnjuje Janja Štrigl, predstavnica za stike z javnostmi šoštanjske termoelektrarne. Na razpisu so za izvedbo del izbrali podjetje Koroške gradnje, izvajalci pa v teh dneh hitijo z delom, saj naj bi bila gradnja končana že prihodnji mesec. Investicija je vredna dobrega pol milijona evrov. Pomembno je tudi, da bo novo krožišče primerno za prevoz najtežjih elementov, potrebnih pri gradnji bloka 6.

Materiala takšne teže doslej v Sloveniji menda niso prevažali po cesti niti v primeru gradnje jedrske elektrarne v Krškem. Do Celja naj bi material najverjetneje prihajal po železnici, naprej do Šoštanja pa ga bodo vozili po cesti.