V družbi Ljubljanska parkirišča in tržnice s parkirninami za parkirno hišo v Stožicah lani niso zaslužili niti 10.000 evrov, pri čemer bodo samo za njen najem morali občini letos plačati 238.000 evrov. Poleg tega bodo morali plačati še obratovalne stroške, upoštevati pa moramo še dejstvo, da je LPP zaradi garažne hiše v Stožicah uvedel poseben avtobus številka 13, ki pa velik del poti za Bežigradom zaradi slabega obiska garažne hiše prevozi prazen.

Parkirišče na Dolgem mostu vsak dan "razprodano"

Garažna hiša oziroma pokrito parkirišče v Stožicah, kot ga imenujejo na občini, se je torej doslej, še posebno če ga primerjamo z drugim parkiriščem P + R na Dolgem mostu, izkazalo za pravo malo polomijo. Parkirišče na Dolgem mostu je namreč v nasprotju s stožiškim praktično vsak dan "razprodano", zato na mestni občini že načrtujejo njegovo širitev. Podvojitev števila parkirnih mest pa je predvidena tudi v Stožicah, kar pa se ne bo zgodilo pred dokončanjem nakupovalnega središča, ki se vedno bolj odmika v prihodnost.

Še pred tem bodo morali na mestni občini in Ljubljanskih parkiriščih in tržnicah marsikaj popraviti, če bodo želeli povečati obisk stožiške parkirne hiše. V prvi vrsti izboljšati avtobusno povezavo, saj se podaljšana proga 13 med potniki več kot očitno ne obnese. Problematično je namreč to, da potnikov iz parkirne hiše v središče mesta ne pelje po Slovenski cesti mimo ene najuporabnejših prestopnih točk na Bavarskem dvoru, temveč ubere pot po Tivolski cesti in nadaljuje mimo Metalke proti tržnici, kjer je precej manj za prestop na drugo linijo primernih postajališč. Ker tudi v jutranji konici avtobusi na tej progi vozijo zgolj v dvajsetminutnih intervalih, se tisti redki uporabniki parkirišča P + R - celodnevno parkiranje z dvema vozovnicama za avtobus stane 2,4 evra - raje sprehodijo do obračališča na Vojkovi cesti in se peljejo z avtobusom številka 20.

Tudi ob našem obisku parkirne hiše je v avtobusu številka 13 ob pol štirih popoldne, ko smo vstopili nanj na Bavarskem dvoru, sedelo zgolj ducat potnikov, ki pa so vsi na naslednjih nekaj postajališčih izstopili, tako da smo se do stožiškega kompleksa pripeljali sami. Parkirna hiša že na daleč spominja na hišo duhov, saj je bodoči trgovski kompleks nad njo zgolj na pol zgrajen, tudi v notranjosti pa ni nič bolje, saj smo na kratkem sprehodu videli le tri parkirane avtomobile. Zato ni bilo nič presenetljivega, da smo se nazaj v mesto peljali v praznem avtobusu.