Župan obljubil cestni vlak

Županu občine Podčetrtek Petru Misji je krepko stisnil roko in priznal, da so se morali kar pošteno potruditi, da so premagali vse zaplete, počasno birokracijo in končno začeli gradnjo, ki so jo ljudje na obeh straneh Sotle tako željno pričakovali. Star lesen mejni most, ki je resnično dotrajan, so zaradi varnosti za ves promet zaprli leta 2008. Ljudje v občini Zagorska sela in v Imenem so morali začeti uporabljati druge mejne prehode, pot jim je vzela veliko več časa, porabili pa so tudi veliko bencina.

"Če smo šli prek starega mostu, smo bili pri prijatelju ali sorodniku v petih minutah, od leta 2008 pa smo morali delati dolge ovinke. V teh krajih namreč živi veliko mešanih družin, ki imajo svojce na obeh straneh meje. Tudi mi gasilci komaj čakamo novi most. Ker s Hrvati na tem področju tesno sodelujemo, ga bomo še kako potrebovali", je pripovedoval Roman Šelekar iz Imenega. Most pa ni potreben samo zaradi domačinov, temveč tudi zaradi turistov, ki množično obiskujejo občino Podčetrtek.

Dokumenti zastali v predalu

"Okoli tisoč turistov vsako noč prespi v naši občini in številni med njimi si želijo ogledati prelepe kraje na drugi strani Sotle. Naši prijatelji Hrvati imajo namreč tukaj veliko turističnih znamenitosti. Nedaleč stran so dvorec Miljana, vinogradi in gorce, pa tudi Kumrovec, ki je bil vedno atrakcija. Ko bo most zgrajen, bo med Podčetrtkom in Kumrovcem začel voziti cestni vlak. To sem obljubil že pred leti in obljubo bom izpolnil", je zatrdil Misja, Kodrnja pa je dodal, da je za Hrvate most potreben tudi zaradi služb. Veliko se jih namreč vozi na delo v Podčetrtek ali celo v Celje in jim bo ta mejni prehod najbližji.

Po besedah direktorja Direkcije RS za ceste Gregorja Ficka bo nov armiranobetonski most, ki bo zgrajen tik ob starem lesenem mostu, stal 350.000 evrov. Obe državi bosta prispevali polovico potrebnega denarja, zgrajen pa naj bi bil do poletja oziroma do začetka glavne turistične sezone. Pot do mostu je bila polna zapletov, zatikalo se je na obeh straneh. Šele ko sta lani v Zagrebu slovenski in hrvaški prometni minister podpisala sporazum o gradnji mostu, so se začele zadeve premikati.

"Veliko truda smo morali vložiti, da so podpisali ta sporazum, da so spoznali, kako zelo je ta most pomemben za nas. Ne bom pozabil, da so neki dokumenti kar osem mesecev ležali v predalu v Zagrebu in da smo morali uporabiti vse zveze, da smo postopek pospešili. Drugi so mostove rušili, midva s Petrom pa sva jih gradila. Če ne bi tako odlično sodelovala in če nama ne bi pomagali ljudje z dobro voljo, nama ne bi nikoli uspelo,", je poudaril župan Kodrnja.