Promet bo še dva ali tri tedne tekel zgolj po enem pasu v vsako smer, saj morajo dokončati ograjo, zapreti prehode med pasovoma in podobno. Nato pa končno sledijo lepši in predvsem varnejši časi za voznike po gorenjski avtocesti. Gre za polovico avtoceste v smeri proti Kranju, ki so jo zgradili na trasi nekdanje magistralke. Nanjo so morali vozniki čakati najdlje, pa tudi roki gradnje so se ves čas spreminjali. Ko so odprli nov vozni pas, so napovedali, da bodo drugega leta 2009...

Voznike bo poleg tega, da ne bo več dolgih kolon pred zožitvama na obeh straneh, razveselilo tudi dejstvo, da tam ne bo več policijskega radarja, ki je bil prisoten praktično vsak dan. Tudi včeraj pred in med odprtjem. "Dokončanje avtoceste pomeni višjo stopnjo varnosti v prometu. Veliko dela smo namenili umirjanju prometa na tem odseku, a policisti se z avtoceste ne umikamo," je dejal direktor Policijske uprave Kranj Simon Velički.

Vodja izmene postaje prometne policije Sandi Kovač, ki je skupaj z vzdrževalcem Darsa Jožetom Kupljenikom imel čast prerezati trak pred predorom Ljubno, pa je pristavil, da se bo spremenil način dela policije, da bodo več pozornosti namenili stacionarnim merjenjem hitrosti in stalnemu nadzoru prometa, radar pa lahko uporabili na drugih cestah, kjer je prav tako še kako potreben.

Odprtja so se sicer udeležili minister za promet Patrick Vlačič, predsednica uprave Darsa Mateja Duhovnik, direktorji izvajalcev del, nadzorniki, gorenjski poslanci in župani. Minister Vlačič se je posebej zahvalil vsem delavcem, ki so dokončali ta sicer zelo zahteven gradbeni projekt s tremi viadukti in predorom. "Gre za enega najlepših avtocestnih odsekov na svetu, sploh če se pripelješ iz meglene Ljubljane. Žal zdaj ne bo več gneče, da bi lahko vozniki občudovali lepote Gorenjske," se je tudi z nekoliko samoironije pošalil Vlačič in resno dodal, da je avtocestni križ velik slovenski projekt, izpeljan z domačim znanjem.

Darsu je zdaj ostalo le še dokončanje predora Markovec s povezavo do Lucije in odsek avtoceste do mejnega prehoda Gruškovje. Kaj to pomeni za prihodnost Darsa? "To je dobro vprašanje, zagotovo Darsa ne moremo kar ukiniti, saj bomo še naprej skrbeli za vzdrževanje in obnavljanje avtocest, s cestninami pa bomo morali odplačevati posojila, ki smo jih najeli za gradnjo," je dejala Mateja Duhovnik, predsednica uprave Darsa.