A to ne bo skazilo današnje slovesnosti, napoveduje mengeški župan Franc Jerič. "Že z gradnjo prvega pododseka so se uresničile naše sanje. Kljub temu si želimo, da se bodo dela kmalu nadaljevala in se bo na obvoznico preusmeril tudi promet proti Kranju. Šele takrat bo namreč mengeško središče zares postalo mestno središče, ki bo lepše in varnejše za vse in še zlasti za šolarje, katerih pot v šolo je bila ob gostem prometu na nekaterih predelih zelo nevarna," pojasnjuje Jerič.

Dodaja, da se je iz Mengša proti Trzinu v zadnjih letih valilo okoli 22.000 vozil na dan, približno tretjino je predstavljal tovorni promet. "Veliko hiš v središču je že obnovljenih, zdaj jih bo zagotovo še več. Podobo urejenega malega mesta bomo dokončno zaokrožili z ureditvijo krožišča Pavovec in križišča Lovec, kjer bomo uredili tudi del pod kostanji."

Obvoznico, ki bo dolga 4760 metrov, so razbili na dva dela zaradi dolgotrajnih težav z urejanjem zemljiških zadev na odseku od Kamniške ceste do meje z občino Komenda. Temeljni kamen za prvi odsek so položili julija lani. Za glavnega izvajalca je bil izbran SCT Ljubljana s podizvajalcema CPL Ljubljana in Gradis - skupina G. Ker je glavni izvajalec končal v stečaju, je investitor Dars pogodbeno obveznost prenesel na podizvajalca CPL Ljubljana, ki je ta mesec dela končal. Tehnični pregled je bil opravljen, uporabno dovoljenje naj bi dobili do konca meseca.

Ves čas gradnje so potekale aktivnosti za pridobivanje zemljišč na drugem pododseku, kjer se je zapletlo tudi zaradi novih pristojnosti Darsa, ki so vezane le še na avtoceste, svoje je primaknilo varčevanje.