Večina potnikov iz Trzina in Domžal bi se peljala z LPP

Da jih načrti Ljubljanskega potniškega prometa ne bi ujeli nepripravljene, so v kamniški svetniški skupini LDS vodstvu občine že zastavili več vprašanj o pripravah in dogovorih med občinami, prevozniki in prometnim ministrstvom.

"Avtobusni javni potniški promet, ki ga v naši in sosednjih občinah zagotavlja Kambus, je v primerjavi z večino preostale Slovenije na visoki ravni, saj je pogost, udoben in deluje tudi ob koncih tedna in praznikih," ocenjuje vodja svetniške skupine LDS Mateja Poljanšek, ki ne dvomi, da bo ljubljanski župan Janković kmalu uresničil tudi že večkrat omenjeno podaljšanje mestnih prog do Trzina in Domžal.

Ugotavlja tudi, da ima večina potnikov na Kambusovih progah, zlasti dijakov in študentov, že zdaj urbano in se po morebitnem podaljšanju mestnih linij zagotovo ne bodo več pripravljeni voziti z dražjimi Kambusovimi avtobusi.

Problem je treba urejati celostno

Matjaž Srša in Tadeja Križnar Jamnikar iz občinske uprave Kamnik v odgovoru zagotavljata, da na občini načrtujejo učinkovit javni potniški promet v sodelovanju s 23 občinami ljubljanske urbane regije. Dodajata, da ima Kambus veljavno koncesijsko pogodbo za opravljanje gospodarske javne službe javnega linijskega prevoza potnikov v notranjem cestnem prometu do konca leta 2012. Zato bi morala mestna občina Ljubljana ob širitvi mestne linije do Domžal in Trzina poprej pridobiti tudi dovoljenje Direkcije RS za ceste, ki jo bodo v Kamniku še enkrat opozorili, "da je treba javni prevoz urejati celostno in ne samo v interesu ene občine."

Podaljšanje dvorezni meč

Na občini Trzin, kjer si občani že dolgo želijo podaljšanje proge mestnega avtobusa, ugotavljajo, da je lahko podaljšanje dvorezen meč in se bo zato treba o vsem najprej dogovoriti na državni ravni. "Razumemo tudi interes mestne občine Ljubljana in LPP, vendar se je treba uskladiti, kdo bo nosil stroške koncesije in kril razliko do tržne cene prevoza," opozarja trzinski župan Tone Peršak, ki se zaveda, da bi lahko podaljšanje prog občinam prineslo prevelike dodatne finančne obremenitve. In čeprav bi občani na prvi mah res pridobili cenejši prevoz, ki bi ga doplačeval proračun, bi lahko občani hkrati tudi veliko izgubili, saj mestni avtobus do Grosuplja vozi na pol ure, Kambus pa čez dan skozi Trzin praktično na 15 minut, še opozarja župan Peršak.