Težki tovornjaki namreč že nekaj let ne smejo voziti po cesti od Kranja proti Jeprci in Medvodam, ampak morajo skozi naselja ob cesti Kranj-Škofja Loka. In če od Kranja do Medvod res skorajda ni nobenega naselja in cesta poteka po polju, je cesta med obema mestoma izredno obremenjena z osebnimi vozili, kmečkimi stroji (velik del naselij je kmečkih), k temu pa je država "modro" usmerila še vse nad sedem ton in pol težke tovornjake (ter seveda vse ostale).

"Življenje postaja nevarno, najbolj pa je ogrožena podružnična šola in s tem otroci v Žabnici," je bila ocena in tudi svetniško vprašanje na zadnji seji mestnega sveta v Kranju.

"Analiza je pokazala, da se je v letih 2006 in 2007 na cesti Kranj-Jeprca zmanjšalo število tovornih vozil za okoli 110 na dan, število takih tovornjakov pa se je na cesti Kranj-Škofja Loka povečalo za okoli 30 na dan. Zato sklepamo, da se je večina tovornih vozil preusmerila na avtocesto Kranj-Ljubljana," nam je na vprašanja o vzrokih za tako odločitev sporočila Nina Rangus iz Direkcije za ceste RS, ki o kaki spremembi ne razmišlja.

Žal seveda statistika iz leta 2006 in ukrep iz tega časa nimata nobene zveze z dejanskim stanjem. To je povezano tudi z dejstvom, da ni nobene porazdelitve prometa na obe cesti, ampak mora tovornjak skozi Kranj in Škofjo Loko v Medvode. Ob tem tudi eno večjih prevozniških podjetij sploh načrtuje sedež v Škofji Loki, cesta med Kranjem in Škofjo Loko pa je bila že brez tega ukrepa "cesta smrti" z nekaj deset mrtvimi zaradi prečkanja ceste na poti na polje (traktorji, pešci...).

Gostota prometa se je bistveno povečala in v kratki anketi med ljudmi iz Bitnja, Žabnice, Virmaš in Sv. Duha smo dobili samo en odgovor: "Promet poteka v koloni, število tovornjakov je neznosno, vključevanje na cesto pa nevarno!"