Linija 1D je obratovala zgolj poskusno, in sicer od septembra 2010, poskusno obdobje pa se bo končalo z letošnjim februarjem. Avtobusi na tej relaciji ne bodo več vozili zaradi izredno majhnega zanimanja za prevoz, je dejal Horvat. Decembra, ki je eden bolj obremenjenih mesecev in LPP prepelje veliko potnikov, so na liniji 1D na primer prepeljali v poprečju le 50 potnikov na dan oziroma manj kot enega potnika na odhod, je povedal Horvat.

Prihodek od prodaje vozovnic na trasi 1D je decembra znašal 640 evrov, stroški obratovanja linije pa so tisti mesec znašali kar 12.700 evrov. Horvat je pojasnil, da so s prodanimi vozovnicami tisti mesec lahko pokrili komaj 24 odstotkov stroškov goriva za obratovanje. Opozoril je še, da bi podaljšanje linije 1D do Bavarskega dvora stalo vsaj 635.000 evrov na leto, število potencialnih uporabnikov te linije pa je na območju premajhno, da bi se število potnikov lahko bistveno povečalo.

Direktor Horvat meni, da linija 6 zagotavlja zadostno pogostost avtobusov, prebivalci pa nimajo več kot 500 metrov do najbližjega postajališča. Največje težave z javnim prevozom pa imajo občani Viča prek obvoznice, saj so slednji precej oddaljeni od najbližjega postajališča na liniji 6. Zato se Mestna občina Ljubljana in Ljubljanski potniški promet dogovarjata, da bi linija 1D začela obratovati na relaciji Dolgi most-Lipahova-Cesta dveh cesarjev do končne postaje Cesta v Gorice in po isti poti v obratni smeri. "Z uvedbo nove trase ne pričakujemo bistvenega povečanja števila potnikov, ampak bi se zaradi manjšega števila kilometrov nekoliko znižali obratovalni stroški, obenem pa bi prebivalci ohranili obstoječi standard, ki bi se stanovalcem ob Cesti v Gorice celo izboljšal," je povedal Horvat.