Za ponudbo Kampa Alpe in bližnjega gostinskega lokala Bar pri žičnici na spodnji postaji nihalke na Veliko planino skrbi Zavod Mladinski inkubator, ki so ga pred tremi leti ustanovili trije mladi zagnanci Matjaž Jug, Mitja Špende in Gašper Kleč, ki bi radi poživili dolino Kamniške Bistrice z inovativnimi turističnimi produkti. Omislili so si lastno blagovno znamko, preden so zavihali rokave, pa so si temeljito ogledali, kaj vse dobrega se najde na tej strani Alp, pravi Matjaž Jug.

Tisoč nočitev

Matjaž Jug dodaja, da vse delo v kampu opravljajo v svojem prostem času in vse, kar zaslužijo, znova vložijo v bogatitev turistične ponudbe doline Kamniške Bistrice. Tako so ponudbo kampa letos že obogatili s tremi lesenimi gozdarskimi hiškami v alpskem stilu. "To so preproste lesene bajte brez elektrike in vode. A se v njih udobno prespi, gostje pa jih radi pohvalijo, da prijetno dišijo po naravi," pravi Matjaž Jug.

Dodaja, da je cena ugodna, saj stane nočitev v kampu sedem, v hiškah pa 11 evrov. Motoristom se pogosto zvečer ne ljubi postaviti šotora in raje prespijo v hiškah. Gostje so od vsepovsod, nekateri ostanejo celo teden, še pravi Jug in se pohvali, da so prek poletja gostili skoraj tisoč gostov. Za skromen kamp, kjer je prostora za 25 šotorov, je to kar lep dosežek, meni in dodaja, da to zimo kamp še ne bo primeren za prenočevanje, kdaj kasneje pa pride na vrsto tudi to. 

Uredili prvo žganjeteko

Lani so odprli tudi prvo žganjeteko v Sloveniji. V njej ob leseni mizi v podobi zemljevida Slovenije obiskovalcem ob predstavitvi zgodovine žganjekuhe ponujajo okrog 150 vrst avtohtonih žganj z različnih slovenskih kmetij. V sklopu svoje blagovne znamke Blizu Alp (Close2Alps) ponujajo tudi domača žganja, pa tudi čaje, med in sir z najboljših slovenskih kmetij z območja Alp. Vse to obiskovalcem ponujajo tudi v obliki spominkov.

Njihov inovativni pristop so opazili tudi v širšem okolju, saj so se s program Od zrna do kruha v Budnarjevi domačiji skupaj s Turističnim društvom Kamn'k uvrstili med najbolj inovativne in ustvarjalne turistične programe po izboru Slovenske turistične organizacije. Še letos nameravajo ustanoviti tudi turistično agencijo in tako zaokrožiti lastno ponudbo žganjeteke, team building programov, prostora za piknike, gostinskega lokala, plezalne stene in kampa.