Doslej je Nagib nastajal v produkciji Pekarne Magdalenske mreže, letos pa je to nalogo prevzela Plesna izba Maribor, v kateri bodo v času festivala vsak dan potekale delavnice, namenjene otrokom in pa profesionalnim plesalcem, ki jih bo vodil barcelonski plesalec in koreograf Aimar Perez Gali. V osrednjem programu festivala je deset plesnih uprizoritev, po besedah koordinatorice festivala Jasmine Založnik pa dogajanje tokratnega Nagiba pomembno zaokrožajo tri premiere: v starem mestnem jedru Maribora bo v sredo na ogled plesni videofilm Svetobolje št. 1, katerega avtorici sta Lucija Smodiš in Vlasta Veselko, v četrtek pa bo sledila premiera projekta Barvarska ulica med Sao Paolom in Tirano (njegovi avtorji so Snježana Premuš in umetniški tandem son:DA) in slovenska premiera predstave Sugar Rush, ki jo je ustvarila skupina slovenskih koreografinj, delujočih na Nizozemskem.

Plesna izba Maribor (PIM) že več kot desetletje deluje v prostorih Koncertne dvorane Union, v kateri se bo sočasno z Nagibom dogajal tudi glasbeni Festival Maribor. Ker se bučni plesno-tolkalni tečaji praviloma ne ujemajo z vajami in koncerti klasične glasbe, so v Mestni občini Maribor že pred časom načrtovali preselitev PIM v prostore novega kulturnega centra Karantena na območju nekdanje avstro-ogrske kaznilnice. A čeprav je župan Franc Kangler slovesno odprl Karanteno že oktobra lani (!), je objekt še nenaseljen.

"Za program otroške plesne vzgoje je Karantena primerna, za naše profesionalno plesno ustvarjanje pa ne," ugotavlja Mojca Kasjak iz Plesne izbe Maribor, ki bo letos sodelovala v mednarodnem projektu Modular Dance v okviru Evropske plesne mreže. "Mogoče pristojni ne vedo, kakšne so potrebe sodobnega plesa, čeprav smo jim nazorno prikazali, kako je urejen dunajski Tanzquartier. Karantena je zdaj hodnik in nekaj dvoran ter stranišč, za katere v času prenove ni bilo dorečeno, kdo jih bo uporabljal. Toda tako ne gre; na tak način se je morda lahko delalo po drugi svetovni vojni, ne pa v današnjem času. Sploh pa ne moreš v isti objekt vseliti sodobnega plesnega ustvarjanja, folklore, pihalne godbe in pevskih zborov," je ob tem ogorčena Kasjakova.