60 metrov visok žerjav se je podrl v sredo popoldne in pri tem podrl ohišje novogradnje ob Vzhodni reki v Queensu. Padanje gradbenih žerjavov je v New Yorku sicer precej pogost pojav. Nazadnje se je med divjanjem orkana Sandy prelomil žerjav pri Centralnem parku na Manhattnu. Žrtev takrat na srečo ni bilo, vendar pa je bila okolica več dni zaprta.

Leta 2008 sta se v obdobju dveh mesecev na Manhattnu podrla dva žerjava in terjala skupaj devet življenj. Zato je moral odstopiti tedanji mestni komisar za gradnje, mesto pa je najelo več gradbenih inšpektorjev in uvedlo strožji nadzor. Kljub temu se je aprila lani spet podrl žerjav in ubil delavca. Za ta žerjav strožji nadzor pač ni prišel v poštev, ker je bil v lasti države in ne mesta.

Pred tem je v sredo zjutraj New York pretresla nesreča trajekta, ki je iz sosednje države New Jersey na delo na Manhattan pripeljal okoli 300 ljudi. Televizija CBS poroča, da so do večera našteli že 74 ranjenih, ki jih je med čakanjem na pristanek ob trčenju trajekta v pomol pometalo po krovu. Smrtnih žrtev ni bilo.

Vseh pet članov posadke je moralo opraviti alkotest, ki pa je pokazal, da so bili trezni. Trajekt Seastreak Wall Street je bil zgrajen leta 2003, lani poleti pa so ga temeljito prenovili z novo, okolju prijaznejšo tehnologijo. Redni potniki pravijo, da je bila vožnja po remontu prijetnejša, vendar pa naj bi imela posadka precej več težav s pristajanjem.

Nesreče s trajekti so v New Yorku glede na promet relativno redke, vendar pa je že prihajalo do tragedij. Najhujša se je zgodila leta 2003, ko je velik trajekt, ki povezuje otoka Manhattan in Staten Island, s 1500 potniki na krovu trčil ob dok, pri čemer je umrlo 11 oseb, 71 pa jih je bilo ranjenih.