Z analizo podatkov so tudi ugotovili, da je vlak le nekaj trenutkov pred nesrečo imel hitrost 192 kilometrov na uro, nekaj sekund pred nesrečo pa so bile aktivirane zavore.

"Nekaj minut pred iztirjenjem je strojevodja dobil klic na službeni telefon, da bi dobil navodila smeri, po kateri naj bi peljal do Ferrola. Iz vsebine pogovora in hrupa v ozadju je moč razbrati, da je strojevodja proučeval zemljevid ali kak drug dokument," so danes še navedli na vrhovnem sodišču Galicije, ki vodi preiskavo nesreče.

Vlak je bil opremljen z dvema "črnima skrinjicama", ki jih je policija prvič ob prisotnosti preiskovalnih sodnikov analizirala danes.

Vlak z osmimi vagoni, ki je bil na poti iz Madrida v Ferrol na severozahodu Španije, je iztiril minuli teden v bližini romarskega mesta Santiago de Compostela. Preiskovalni sodnik pa je 52-letnega strojevodjo Francisca Josea Garzona Ama ob koncu tedna že obtožil povzročitve smrti iz malomarnosti v 79 primerih.