Schettino je obtožen večkratnega uboja, povzročitve brodoloma, neustreznega informiranja obalne straže po nesreči ter zapustitve ladje v času reševanja. Danes ga je na sodišču spremljal njegov odvetnik Francesco Pepe, ki je poudaril, da je kapitan doživel nesrečo pri delu.

Po navedbah obrambe je namreč družba Costa Crociere odgovorna za številne varnostne pomanjkljivosti, s tem pa tudi za nesrečo. Krivdo pa skušajo sedaj zvaliti zgolj na ramena kapitana.

Schettino vztraja, da ladje ni zapustil, ampak je z nje padel

Schettino še naprej vztraja tudi, da ladje ni zapustil, ampak je z nje padel, potem ko se je nagnila na bok. Po navedbah Pepeja se je zatem dvakrat neuspešno poskušal vrniti na ponesrečeno križarko.

Poleg Schettina se morajo sicer na sodišču zagovarjati še krmar ladje Jacob Rusli Bin, ki naj bi k tragediji prispeval z nerazumevanjem ključnih povelj v trenutkih pred nesrečo, pa krizni menedžer družbe Coste Crociere Roberto Ferrarini ter še trije častniki.

Crosta Crociere, ki je lastnica ponesrečene ladje, v sodnem postopku sodeluje tudi v vlogi civilne tožnice. Proti njej sodnega procesa ne bo, saj je prejšnji teden na sodišču pristala na poravnavo.

Odvetnik družbe: »Poleg žrtev je Costa Crociere tista, ki je zaradi nesreče utrpela največjo škodo«

"Poleg žrtev je družba Costa Crociere tista, ki je zaradi nesreče utrpela največjo škodo. Izgubili smo ladjo, vredno 500 milijonov evrov, zaradi tega želimo nastopiti kot civilni tožnik," je dejal odvetnik družbe Marco De Luca.

Tožniki so tudi oblasti otoka Giglio, pred katerim še vedno leži ponesrečena ladja. Otok zahteva več kot 80 milijonov evrov za kompenzacijo škode. Skupina potnikov, ki se je poimenovala Pravica za Concordio, pa zahteva odškodnino v višini 500.000 evrov po osebi.