Generalni direktor stanovanjske uprave Cecil House je na sestanku s stanovalci predela Red Hook v Brookylnu ljudi prepričeval, da je uprava nemudoma po orkanu 29. oktobra poslala v stanovanjske bloke ekipe, ki so preverjale stanje. Stanovalci so to odločno zanikali.

Ljudje so se pritoževali, da so bili več kot teden dni, nekateri pa celo več kot tri tedne brez vsake informacije in brez pomoči, brez tople vode, brez elektrike in brez gretja, položnica za najemnino pa je prispela brez težav.

House je pomanjkljivosti potem priznal in obljubil, da ljudi ne bodo tožili, če najemnine za december ne bodo poravnali pravočasno. "Razumemo, da so prazniki," je dejal.

Najemniki socialnih stanovanj plačujejo - sicer za newyorške razmere res nizko najemnino - vnaprej. Vendar pa gre za ljudi z zelo nizkimi dohodki, ki so z elektriko izgubili tudi precej hrane in so se bili prisiljeni hraniti zunaj.

Več tisoč najemnikov socialnih stanovanj Red Hooka, Coney Islanda in Far Rockawayja v Queensu je elektriko, toplo vodo in gretje dobilo šele v nedeljo, torej tri tedne po orkanu. House je priznal, da nekaj zgradb še vedno nima urejenega ogrevanja in oskrbe s toplo vodo.