Največji problem je kar nekaj pomanjkljivosti, ki so povezane z novim objektom in se prirediteljem na najvišji ravni tekmovanj ne bi smele zgoditi. Kritična točka je nalet, ki je še nedokončan in prekratek. To je razkrila tekma v soboto, ko zaradi vetra v hrbet in s tem prekratkih poletov niso več mogli dvigniti zaletišča, saj je bila startna klop na najvišji možni luknji 51. Gledalci so morali čakati vse do startne številke 29, da so videli prvi polet čez 200 metrov.

Še večji problem od premočnega vetra je bila neustrezna zaletna smučina, ki se jim je dobesedno sesula in so jo morali izdelati na novo. Hladilna naprava v toplem vremenu ni delovala dobro. Celo direktor svetovnega pokala Walter Hofer je vzel v roke motorno žago in zažagal v led. Letalnica Kulm je glede na velikost, infrastrukturo in vreme trenutno daleč od položaja, da bi se podala v lov za svetovnim rekordom, ki ga ima z 246,5 metra Vikersund iz leta 2011. Maksimum je rekordni dosežek Nemca Severina Freunda 237,5 metra. Ob idealnem razpletu je možno poleteti 240 metrov.

Težave Kulma morajo biti poučne tudi za Planico, ki se ne sme naslajati ob težavah Avstrijcev. Napake na letalnici se razkrijejo šele, ko opraviš prvi preizkus. Tudi v Planici so imeli lani na tekmi svetovnega pokala na obnovljeni Bloudkovi velikanki prvi dan probleme z vodo v zaletni smučini.