Zadovoljni ali pač ne?

Ne morem reči, da sem zadovoljen, a verjamem, da bo po slabšem startu lahko samo še bolje. Dirka se je po spletu okoliščin razvila skoraj po mojih pričakovanjih, sicer sem upal, da bo le drugače, a moram priznati, da imam težave z mehaniki v ekipi, saj ne najdemo skupnega jezika. To ni atmosfera za doseganje dobrih izidov, zato je moja prva naloga pred naslednjo dirko, ki me čaka 20. aprila na Poljskem, najprej postoriti nekaj na tem.

Kako pa se je odvijala dirka?

Z vožnjami odkrito rečeno nisem bil kaj prida zadovoljen, pa tudi na začetku sem imel težave z nastavitvami motorja, steza je bila skozi vse tri dni, kar smo bili tukaj, drugačna. Sam sem jo videl prvič, sploh je to moja prva dirka zunaj Evrope in nekako nisem takoj našel pravih zobnikov za pravilno doziranje moči mojega agregata. Na žalost sem bil šele na koncu, v svoji zadnji vožnji, konkurenčen in zelo hiter. Tudi končnega zmagovalca, ki se je takrat še pošteno boril za točke, sem premagal, tako da se mi dejansko ni uspel približati. A bilo je že prepozno. Pet točk je bolje kot nič in zato že gledam naprej.

Pri žrebu ste imeli smolo z zunanjimi pozicijami, ki so bile kot vnaprejšnja obsodba na neuspeh.

Ne bom rekel, da ni vplivalo, saj bi imel pri boljšem žrebu in z več notranjimi pozicijami, ki so bile edine konkurenčne na tokratni dirki, več možnosti za več točk. Moji prvi trije nastopi so bile zgolj zunanje pozicije in to je bila katastrofa. Nisem mogel dobro potegniti s startnega mesta, potem sem pa dobil še od treh voznikov pred seboj pravi curek materiala vase, kar pomeni takoj za 10 kilogramov več na motorju. Takrat se tudi dobra nastavitev izkaže za slabo, saj motor enostavno ne zmore najti dodatnih konjev, ki bi to premagali. A žreb je žreb, vsi smo bili v tem bobnu, loterije pa dejansko nikoli ne moreš premagati. Lahko si le želim, da bo drugič na moji strani.

Pri končni frizuri motorja zaupate nemškemu strokovnjaku Antonu Nischlerju, ki je to delo opravljal že lani. Ste z njegovimi finesami konkurenčni?

Zagotovo, to se je pokazalo prav v zadnji vožnji, ko me zmagovalec Hampel ni uspel dohiteti, zato vem, da imam odlične motorje. Vanje investiram tudi ogromno denarja in časa, zato tega ne morem kriviti za rezultat. Ampak zgolj sebe in žal mehanike, kar sem že omenil.«

Med gledalci je bilo opaziti tudi slovenske zastave.

Že med treningom me je prišel pozdravit slovenski navijač z družino, na dirki pa sem opazil tudi dve zastavi na tribunah. Meni osebno to pomeni ogromno, zato upam, da bo tudi v prihodnosti tovrstne podpore še več.

Čaka vas 30-urno potovanje domov, ponovno privajanje na čas in kar napet urnik v poljski in angleški profesionalni ligi, manjkal pa ne bo niti preizkus v državnem prvenstvu pred domačimi vozniki že na velikonočno nedeljo v Krškem. Kaj pa Bydgoszcz, kjer bo naslednja dirka za veliko nagrado?

Tam sem imel že dobre in slabe dirke, zdaj pa imam tudi drugačne agregate, drugače sem pripravljen, nova dirka, nove priprave, zagotovo pa še kar nekaj dela do takrat. Na srečo bom takrat imel za seboj že kar nekaj dirk, saj do zdaj zaradi vremena v Evropi nisem imel toliko treningov, kot bi si želel, pa tudi nobene dirke pred tem mi ni uspelo odpeljati. To je začetek sezone, glavo gor in brez drame naprej!