Da se je kip Kolumba znašel v navijaški preobleki, so odgovorni pri marketinškem podjetju Havas Media, ki so se v sodelovanju s klubom in proizvajalcem športne opreme Nike odločili na nadvse izviren način promoviranja dresa blaugrane za prihodnjo sezono.

Če so navijači Barcelone kampanjo pospremili z odobravanjem, pa je poteza naletela na negativen odziv pri podpornikih Espanyola. Ti so namreč že siti tega, da mestne oblasti podpirajo le nogometni klub Barcelono, medtem ko Espanyolu ne namenjajo prav veliko pozornosti.

Že tako napet odnos med navijači obeh klubov pa ne skuša pomiriti niti župan Barcelone Xavier Trias, ki odkrito podpira klub z Nou Campa. To je že večkrat dokazal, nazadnje pred nekaj tedni, ko je na obisku v San Franciscu tamkajšnjemu županu podaril dres Barcelone s podpisom Lionela Messija. Trias je sicer veliko prahu dvignil tudi z nepremišljeno izjavo, ko je dejal, da bi bila velika sramota, če bi njegov zet navijal za Espanyol ali Real Madrid. Čeprav se je za izrečene besede kasneje opravičil, pa mu tega navijači Espanyola niso nikoli odpustili.

Pri Espanyolu se na marketinško potezo niso odzvali in najverjetneje bo v prihodnjih dneh tako tudi ostalo, saj pred nedeljsko tekmo prav proti Barceloni ne želijo prilivati dodatnega olja na ogenj.

Mestne oblasti so sicer včeraj sporočile, da je Nike za kampanjo, ki bo trajala do 9. junija, plačal 94.100 evrov, pri tem pa eksplicitno poudarile, da bo denar namenjen socialnim projektom.