Nič čudnega, da so se pri Renaultu strinjali s tem, da bodo javnosti prvič predstavili novinca v slovenski prestolnici, saj temu v prid govori kar nekaj argumentov. Slovenija je s približno 20 odstotki država z največjim Renaultovim tržnim deležem takoj za Francijo, clio je že leta najbolje prodajani model (vsak deseti kupljeni avto) pri nas, sicer pa gre za "nacionalni" avto, edini, ki ga izdelujemo v Sloveniji (clie sestavljajo še v francoski in španski Renaultovi tovarni).

Čeprav so na novo zasnovali ali spremenili kar polovico delov karoserije in osnovne zgradbe, bo površni opazovalec najprej videl dvojne žaromete in smerne utripalke pod prozornim steklom ter poudarjeno velik Renaultov znak (tak je tudi zadaj) na integrirni podlagi med temnimi rešetkami, ki je povezana z odbijačem. Močno spremenjena je notranjost s povsem novo armaturno ploščo, dodani so odlagalni prostori in nove barvne kombinacije. Najpomembnejše pa so varnostne izboljšave, saj bodo imeli vsi modeli serijsko po štiri varnostne blazine (tudi bočni spredaj), protiblokirni zavorni sistem ABS in pomoč pri zaviranju v sili. Ob široki paleti 16-ventilskih bencinskih motorjev bosta zanimiva nova turbodizelska dCi 1,5 litra (65 ali 80 konj), ki bosta porabila le 4,3 litra nafte na sto kilometrov.

Te dni izdelajo v Novem mestu 50 do 60 novih cliov na dan, sestavljati so jih začeli konec lanskega leta (po enega ali dva na dan), prihodnji teden pa se bo začela polna proizvodnja in jih bo vsak dan prišlo s traku 560.