Pobudniki oblikovanja nogometne lige v državi, kjer nogomet nima tradicije, so zelo zadovoljni z odzivom. Čeprav nogometni strokovnjaki dvomijo o kakovosti indijskega nogometa ter se sprašujejo o smiselnosti instantnega prvenstva, ki traja le deset tednov, pa se je novost prijala in se število indijskih nogometnih navijačev že meri v milijonskih številkah.

Ligo si je ogledalo že več kot milijon ljubiteljev nogometa, povprečno pa si je vsako od tekem na stadionih ogledalo 24.357 obiskovalcev. Takšni podatki o povprečni obiskanosti tekem indijsko ligo uvrščajo na četrto mesto po priljubljenosti na svetu, za nemško bundesligo, angleško premier league in špansko la ligo in pred italijansko serie A.

Z oglaševalskega in marketinškega vidika je indijska liga prava uspešnica. Kot prava poteza se je izkazal vpoklic nekaterih mednarodnih nogometnih zvezdnikov, sicer veteranov, kot so Šved Freddie Ljungberg, Francozi Nicolas Anelka, Robert Pires in David Trezeguet, Italijana Alessandro Del Piero in Marco Materazzi, angleški vratar David James ter tudi nekdanja španska reprezentanta Joan Capdevila in Luis Garcia.

"Vedno smo verjeli, da ima nogomet potencial za velikansko rast v Indiji," so zadovoljni predstavniki lige, v kateri se meri osem moštev.