Medijske pravice za enega najbolj gledanih nogometnih prvenstev, angleško ligo Premier League, je Telemach pridobil za vse vrste televizijskega oddajanja komercialnih in nacionalnih televizijskih programov (free-to-air TV, satelitska televizija, kabelska televizija, IPTV, ...).

Nakup licence za distribucijo velja za vse države bivše Jugoslavije (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Kosovo, Makedonija, Črna Gora). V skladu s pristopom regionalnega sodelovanja se kot prvi partner pojavlja program Sportklub, na katerem bodo lahko uporabniki v naslednjem letu spremljali najrazburljivejše tekme nogometnih zvezdnikov v Angiji. Telemachova distribucijska strategija vključuje tudi odstopanje prenosov določenega števila tekem vodilnim zemeljskim televizijskim postajam v regiji, kar bo podjetje urejalo v sodelovanju s podjetjem IMG, vodilnim globalnim podjetjem na področju športnega marketinga, ki je prevzelo vlogo agenta za ligo Premier League za to regijo.

V dobi najsodobnejših tehnologij, ki jih Telemach prinaša prek vsebin svoje digitalne televizije, velja omeniti tudi to, da potekajo zaključni pogovori o prenosu tekem v visoki ločljivosti, ki bi tako postale sestaven del Telemachovega HD paketa.

Ditka Maučec, direktorica prodaje in marketinga pri Telemachu je pojasnila: "S pridobitvijo medijskih pravic za angleško nogometno ligo Premier League Telemach dokazuje svojo vodilno vlogo pri zagotavljanju ekskluzivnih vsebin in programov, ki bogatijo izkušnjo prednosti najsodobnejših tehnologij digitalne televizije, in utrjuje svoj položaj vodilnega ponudnika zabavnih vsebin v Sloveniji. Naš končni cilj je naročnikom zagotoviti najzanimivejše prenose tako filmskih, kulturnih in izobraževalnih kot tudi športnih vsebin v visoki ločljivosti ter jim omogočiti aktivno upravljanje prenosov v živo z možnostmi ustavljanja, previjanja in snemanja."