Verjetno ni treba poudarjati, da se mladenič česa takega ni nadejal. Še donedavnega je bil namreč zaščitni znak prihajajočega svetovnega prvenstva v Braziliji in globalna ikona Barcelone, sponzorji pa so bili za sodelovanje z njim pripravljeni plačati milijonske zneske. A kot poroča španski športni časnik Marca, je sedaj kaj takega prej izjema kot pravilo.

»Neymar je za številne največje blagovne znamke postal preveliko tveganje. Skrbi jih, da bo negativno poročanje o prestopu nogometaša, četudi ta pri tem ni imel nič, poslabšalo njihovo javno podobo,« ugotavljajo pri Marci.

Kljub temu pa je 22-letniku lahko v veliko tolažbo dejstvo, da se vsaj zaenkrat za prekinitev pogodbe z njim ni odločil nobeden izmed obstoječih sponzorjev. Trenutno je brazilski reprezentant glavni obraz kar enajstih znamk, na leto pa mu posledično v žep kapne kar 35 milijonov evrov.