Novinarska konferenca je bila deležna precejšnjega zanimanja ruskih športnih medijev.

Slovenska veleposlanica v Rusiji Ada Filip Slivnik je v uvodnem nagovoru izpostavila, da je Slovenija gostoljubna država, ki jo v več kot šestdeset odstotkih prekriva gozd. "Zelena je naša barva in tudi naši športniki so večinoma oblečeni v zelene drese," je dejala slovenska veleposlanica in povabila je vse ruske košarkaške navdušence v Slovenijo, saj bo septembra slovenska Obala še zelo prijetna in morje toplo.

Polona Prešeren je v imenu Urada za komuniciranje, skrbnika znamke "I feel Slovenia", predstavila karakteristike nacionalne znamke, ki se zaradi svoje emocionalne note zelo tesno povezuje s športom in nikakor ni zgolj turistična. "Ko smo leta 2007 izbirali nacionalno znamko, je bila izbira nekako logična - iz zraka smo videti zeleno in smo poleg tega edina država na svetu z besedo 'love' v imenu. Ker smo Slovenci veliki športni navdušenci, poleg tega pa za nas velja stereotip, da smo pridni, marljivi, vztrajni in rahlo trmasti, je tu ozadje velikih športnih uspehov, ki jih dosega naš dvomilijonski narod. In športniki so najboljši promotorji in ambasadorji naše države," je dejala Prešernova.

Košarkaška legenda Ivo Daneu, ki je ambasador prvenstva eurobasket 2013, je predstavil športni vidik tekmovanja in z novinarji delil svoje izkušnje, tudi z igranja z Rusijo. Ruske novinarje pa je zanimalo od taktike, ki jo namerava ubrati naša reprezentanca, do razlik in podobnosti v igri.

Govorcem je na novinarski konferenci delala družbo tudi uradna maskota letošnjega košarkarskega EP Lipko, ki so ga ruski mediji toplo sprejeli.