Oglaševanju po pošti se potrošnik lahko izogne tako, da na nabiralnik nalepi posebno nalepko, ki dostavljavcu sporoča, da prepoveduje vlaganje vse nenaslovljene pošte v hišni predalčnik. Nalepka je na voljo v vseh poslovalnicah Pošte Slovenije, stane pa 0,42 evra. Če se v poštnem nabiralniku kljub nalepki znajde reklamno sporočilo, lahko potrošnik kršitev prijavi na Tržni inšpektorat RS, so navedli v ZPS.

Če dobivamo reklamna sporočila, ki so naslovljena neposredno na nas, je verjetno podjetje pridobilo naslov iz uradne evidence (npr. telefonski imenik) ali pa smo naslov sporočili sami, na primer, pri sodelovanju v kakšni nagradni igri. V tem primeru lahko od podjetja pisno zahtevamo, naj preneha pošiljati oglasna sporočila. Če podjetje tega ne bo upoštevalo, ga lahko prijavimo informacijskemu pooblaščencu.

Nekatera podjetja so, še posebej pred novoletnimi prazniki, redno pošiljala voščilnice, ki jih potrošniki niso naročili, paketu pa je bila priložena tudi neizpolnjena položnica. Ko gre za nenaročeno ponudbo blaga ali storitev, zakon o varstvu potrošnikov določa, da nima potrošnik do podjetja nobenih obveznosti. Za takšno pošiljko torej ni treba plačati niti je vračati na lastne stroške, prepovedano je tudi, da bi podjetje pozvalo k plačilu.

Največ nezaželene pošte običajno dobimo v obliki komercialnih elektronskih sporočil. Podjetje, ki oglašuje na tak način, lahko e-naslov pridobi le na podlagi predhodne privolitve ali pa, če smo pri podjetju kupili kakšen izdelek. Če reklamnih sporočil ne želimo več prejemati, to sporočimo podjetju, navajajo v ZPS.

Vsako e-komercialno sporočilo mora vsebovati obvestilo o pravici, da lahko potrošnik kadar koli zahteva prenehanje pošiljanja komercialnih sporočil, torej možnost odjave. Če podjetje krši ta pravila, ga lahko prijavimo na Tržni inšpektorat RS.

Če oglaševalec pridobi telefonsko številko npr. iz javnega telefonskega imenika ali pa pri opravljanju svoje dejavnosti, nas lahko kliče, če želi oglaševati svoje izdelke ali storitve. Oseba, ki pokliče po telefonu v imenu podjetja, mora na začetku pogovora sporočiti naslov in sedež podjetja in jasno povedati, da ima njen klic komercialni namen. Če potrošnik izrazi željo, zahtevo, da ne želi, da bi ga še klicali, mora podjetje to upoštevati.