Dvig znižane stopnje DDV bo po oceni ZNP še dodatno obremenil izdajatelje časopisov in revij, zlasti tiste, ki zaradi gospodarsko-finančne krize in splošnega trenda upadanja tiskanih naklad že zdaj komaj izhajajo. Dvig splošne stopnje DDV pa bo dodatno zmanjšal oglaševalske prihodke, ki se zaradi krize že tako ali tako že nekaj časa znižujejo.

Zaradi dviga DDV se bo zmanjšala tudi kupna moč prebivalstva, kar pomeni še manj prodanih izvodov, istočasno pa tudi manj obveščenosti, je v sporočilu za javnost zapisal upravni odbor ZNP.

Ob tem menijo, da bi morala vlada z nižjimi obdavčitvami spodbujati nove projekte, tudi časopisne. V interesu slovenske javnosti namreč je, da je o javnih zadevah obveščena čim bolje in iz različnih zornih kotov, so zapisali.

Vlada namerava v okviru javnofinančne sanacije s 1. julijem zvišati splošno stopnjo DDV za dve odstotni točki na 22 odstotkov, znižano pa za eno odstotno točko na 9,5 odstotka. Nasprotovanje dvigu DDV je v ponedeljek izrazilo tudi Društvo novinarjev Slovenije.